02.06 Standardsoftware er et dynamisk indkøbssystem, hvor du kan købe software og ydelser relateret til den købte software.
Du kan således både gentegne dine eksisterende licenser og indgå vedligeholdsaftaler på software, som du har i forvejen. Derudover kan du købe ny software. Du kan købe alle typer af løsninger, dvs. både on-premise løsninger og cloudbaserede løsninger i systemet.
Som leverandør er PwC med til at sikre, at offentlige kunder har konstant adgang til køb af software og rådgivning, der er i trit med den teknologiske udvikling. Det nye indkøbssystem understøtter muligheden for indkøb af software og rådgivning, der bl.a. styrker digitalisering, dataanvendelse og fokus på it-sikkerhed. Netop disse fokusområder er afgørende faktorer i forhold til at skabe en effektiv og velfungerende offentlig sektor til glæde for borgere, erhvervsliv og myndigheder.
Offentlige repræsentanter og en række software- og konsulentvirksomheder har været med til at forme aftalen, mens SKI har udarbejdet værktøjer, skabeloner og vejledninger, der øger fleksibiliteten ved offentlige udbud og indkøbsaftaler af it-tjenester.
Vi glæder os til kunne hjælpe vores kunder med at løse væsentlige problemstillinger inden for digitalisering og it-sikkerhed i den offentlige sektor.
Læs mere om SKI 02.06