Vores tilgang til strategisk forretningsudvikling fokuserer på udvikling af eksisterende og nye forretningsmodeller og deres finansielle værdiskabelse.
Vi tager udgangspunkt i et 360 graders overblik over forretningsmodellen og de faktorer, som påvirker modellens konkurrencekraft og værdiskabelse.
Dette kalder vi PwC's 360° sprint®.
Med simple, visuelle og innovative redskaber kombineret med en skarp spørgeramme hjælper vi ledelsen med at skabe en portefølje af strategiske initiativer, som direkte relateres til forretningsmodellens finansielle værdiskabelse. I vores koncept er målet på en og samme tid at skabe overblik. Vi stiller skarpt på:
Via en kombination af intensiv sparring og rådgivning om kvantitativ og kvalitativ værdiskabelse udfordrer og evaluerer vi din forretningsmodel og dit fokus i et nyt samlet rådgivningskoncept, som egner sig til små og større virksomheder og organisationer med såvel komplekse som simple strukturer.
Vores koncept retter sig særligt mod bestyrelser, ejere og investorer samt ledere med fokus på udvikling af forretningsmodeller og finansiel værdiskabelse.
Vores tilgang tager bl.a. afsæt i metodikkerne fra den danske udgave af Business Model Generation (BMG), som PwC har medvirket til at udgive i Danmark. I vores tilgang indgår PwC's dybe indsigt i og erfaring med mange af vores kunders forskellige forretningsmodeller fra et igangværende forskningsprojekt i vækstmodeller målrettet små og mellemstore virksomheder i Danmark.
Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om mulighederne inden for strategisk forretningsudvikling.