Omfattende viden og erfaring
Stor indsigt og erfaring inden for alle sektorer og brancher
500+ Consulting-specialister
Uvildig rådgivning med fokus på jeres behov og interesser
Globalt netværk, lokal ekspertise
Internationalt netværk med lokal forståelse og ekspertise
Hos PwC arbejder vi med produktivitet inden for tre områder: Styring af livscyklus for aktiverne, projektstyring og rapportering, og ekstern kvalitetssikring.
Vi håndterer komplekse leverandørkontrakter, proaktiv mitigering af eksterne risici og balancering af pengestrømme, og vi understøtter udnyttelsen af det fulde udbudspotentiale gennem best practice-processer.
Projektindkøb er en flerdimensionel disciplin med en bred vifte af interne og eksterne interessenter. Håndtering af komplekse leverandørkontrakter, proaktiv reducering af eksterne risici og balancering af pengestrømme er eksempler på de aktiviteter, der er krævet for at kunne opnå en effektiv projektstøtte og dermed sikre et projekts succes.
Vi understøtter virksomheders implementering af effektive indkøbsprocesser, der er tværorganisatorisk afstemte og følger projektforløbet. Vi kan assistere i udviklingen af professionelt udbudsmateriale, træne medarbejdere i at opnå bedst mulig ”back-to-back” kontraktdækning samt i at forstå betydningen af detaljeret kontraktstyring gennem hele projektforløbet.