Capital asset

Operations Consulting

Omfattende viden og erfaring
Stor indsigt og erfaring inden for alle sektorer og brancher

500+ Consulting-specialister
Uvildig rådgivning med fokus på jeres behov og interesser

Globalt netværk, lokal ekspertise
Internationalt netværk med lokal forståelse og ekspertise

Produktivitet i tre dimensioner

Hos PwC arbejder vi med produktivitet inden for tre områder: Styring af livscyklus for aktiverne, projektstyring og rapportering, og ekstern kvalitetssikring.

Vi bistår vores kunder med at afdække den optimale livscyklus for deres aktiver for dermed at sikre, at der bl.a. bliver nedfældet en omkostningseffektiv vedligeholdsplan.

Vi bistår vores kunder med at etablere processer, der understøtter projektstyring, risikomonitorering og risikostyring, og vi sikrer, at disse processer forankres organisatorisk i projektforløbet, ligesom vi kan bidrage med anbefalinger til, hvordan interne kontroller skal udformes for at håndtere de enkelte projektrisici.

Vi bistår vores kunder med at sikre, at projektets budget er udarbejdet, så det tager højde for de risici, der er identificeret i projektet. Vi giver ligeledes vores kunder sikkerhed for, at procedurer er gennemført, og leverancer er tilvejebragt, som det er forudsat i projektet.

Projektindkøb‏

Vi håndterer komplekse leverandørkontrakter, proaktiv mitigering af eksterne risici og balancering af pengestrømme, og vi understøtter udnyttelsen af det fulde udbudspotentiale gennem best practice-processer.

Projektindkøb er en flerdimensionel disciplin med en bred vifte af interne og eksterne interessenter. Håndtering af komplekse leverandørkontrakter, proaktiv reducering af eksterne risici og balancering af pengestrømme er eksempler på de aktiviteter, der er krævet for at kunne opnå en effektiv projektstøtte og dermed sikre et projekts succes.

Resultater

  • Effektiv projektstøtte fra salgsfase til projektafslutning
  • Implementering af professionelle tilbudsprocesser
  • Proaktiv risikoreduktion
  • Udnyttelse af det fulde udbudspotentiale
  • Balancerede pengestrømme i overensstemmelse med kundekontraktens milepæle
  • Optimal ”back-to-back” kontraktdækning
  • Rettidige leverancer gennem tætte leverandørrelationer.

Vi understøtter virksomheders implementering af effektive indkøbsprocesser, der er tværorganisatorisk afstemte og følger projektforløbet. Vi kan assistere i udviklingen af professionelt udbudsmateriale, træne medarbejdere i at opnå bedst mulig ”back-to-back” kontraktdækning samt i at forstå betydningen af detaljeret kontraktstyring gennem hele projektforløbet.

Contact us

Jesper Hyche Lyngholm

Jesper Hyche Lyngholm

Partner, PwC Denmark

Tel: 89325607

Required fields are marked with an asterisk(*)

By submitting your email address, you acknowledge that you have read the Privacy Statement and that you consent to our processing data in accordance with the Privacy Statement (including international transfers). If you change your mind at any time about wishing to receive the information from us, you can send us an email message using the Contact Us page.

Hide