Vi skaber værdi for din virksomhed ved at kombinere vores finansielle, operationelle og strategiske erfaring med de nyeste teknologier. Tag et nærmere kig på, hvordan vi leverer indsigt ved brug af avancerede analyser og teknologier gennem hele transaktionens livscyklus.
Playback of this video is not currently available
Dagens hurtigt omskiftende teknologi- og forretningsmiljø byder på gode muligheder for hurtig og transformativ vækst. Deal Analytics kan hjælpe med at forløse det potentiale, men det kræver dog erfaring med transaktioner for at kunne hive den rigtige indsigt ud af datamaterialet. Vi kan samarbejde med dig, når som helst på din rejse, for at omdanne kompleks data til indsigtsfuld viden. Vi kan levere den rigtige rådgivning, på det rigtige tidspunkt, til den rigtige beslutning.
Vores brede vifte af avancerede analytiske værktøjer og teknikker kan give innovative løsninger, samt skabe større indsigt for vores kunder. Her er et par eksempler på, hvordan vi har anvendt disse tilgange.
Brug kundedata til at identificere købsadfærd og forstå kundernes tilbøjelighed til at reagere på salgsstrategier. Vi kvantificerede fremtidige antal solgte enheder og konverteringsraten til salg for vores klient for at forstå sandsynligheden for, at visse kunder køber onlinerejser via hjemmesiden for et potentielt opkøb.
Analyser kundegrupper med lignende forbrugsmønstre og vurder hvordan disse udvikler sig over tid for at skabe en mere målrettet segmentering. Vi hjalp vores klient med at vurdere livstidsværdien af deres eksisterende kundebase. Gennem en bedre forståelse af købsadfærd over tid var vi i stand til at forudsige fremtidige salg og designe en mere målrettet prisstrategi.
Brug avancerede analyser til at analysere historiske salgsdata og forstå de produkter, der oftest købes sammen af specifikke grupper af nøglekunder. Vi hjalp vores klient med bedre at identificere muligheder for krydssalg og mersalg ved at målrette mod specifikke kundegrupper gennem markedsføring og tilbudskampagner.
Udnyt den nyeste geospatial technology til at bringe ny indsigt og perspektiver fra lokationsbaserede data. Vi testede skæringstidspunktet mellem et opkøbs fiberoptiske netværk med konkurrenternes netværk for at identificere overlap og understøtte vores klients fremtidige udvidelsesplaner.
Med over 800 professionelle verden over, og med en bred vifte af forskellige ekspertiseområder i ryggen, står vi stærkt stillet til at hjælpe dig og din virksomhed. Mød nogle få af vores danske specialister her: